ПОЛОЖЕННЯ

про проведення міського огляду-конкурсу „Новорічно-різдвяна феєрія”

Огляд-конкурс об’ємно-просторових форм новорічних та різдвяних композицій, оформлення фото зон та інсталяцій „Новорічно-різдвяна феєрія” проводиться з метою збереження і популяризації звичаїв і традицій українського народу, формування позитивного іміджу міста, як культурного осередку, творчого та креативного потенціалу учасників конкурсу, виховання патріотизму підростаючого покоління. Мета і завдання конкурсу:

-             виявляти і підтримувати творчі здібності дітей;

-             створювати сприятливі умови для подальшого розвитку художнього мистецтва в місті, для росту індивідуальної майстерності обдарованої молоді;

-             виховання у дітей художньо-естетичного смаку ;

-             піднесення престижу українських народних звичаїв і традицій.

Умови проведення конкурсу.

Тематика робіт: висвітлення теми свят, звичаїв і обрядів українського народу зимово-різдвяного циклу.

Участь у конкурсі можуть брати установи, організації усіх форм власності, мешканці та гості міста.

Конкурс проводиться з з 27 грудня 2016 року по 17 січня 2017 року.

Роботи на огляд-конкурс приймаються до 25 грудня цього року.

Категорії виконання робіт:

-           «Подарунок Святого Миколая»

-           «Креативна ялинка»

-           «В гостях у Діда Мороза»

-           «Віфлеємська зірка»

-           «Меланка ходить добро в хату приводить»

В кожній категорії визначатиметься один переможець. При оцінюванні робіт враховується широта розкриття теми, рівень володіння технікою виконання, творчий підхід і охайність роботи, а також статичність композиції. Журі визначає, оголошує переможців, проводить їх нагородження та має право додатково заохочувати інших учасників конкурсу.

Роботи мають відповідати таким вимогам:

а) статична композиція, яка вистоїть на вулиці під відкритим небом

б) на конкурс представляються витвори образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, хенд мейду, а також виконані в довільній техніці;

в) короткий опис роботи, а також ПІБ авторів та виконавців, навчальний заклад, тощо;

г) роботи будуть розміщені в центрі міста (культурно-мистецький центр, церква Іоакима та Анни).

19 січня в приміщенні культурно-мистецького центру буде проведено підсумки огляду-конкурсу та нагородження переможців.

Конкурс проводиться при фінансуванні відділу культури і туризму МВК.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оголошено конкурс на кращий логотип та слоган міста Володимира-Волинського

 

      Виконавчий комітет Володимир-Волинської міської ради оголошує про початок конкурсу на створення логотипу і слогану міста  Володимира-Волинського.
Конкурс проводиться відповідно до розпорядження міського голови від  21.03.2016 № 65р «Про проведення конкурсу з визначення логотипу та слогану  міста Володимира-Волинського».

Метою конкурсу є створення та визначення найкращого логотипу та слогану міста Володимира-Волинського, який буде використаний в рекламних, промоційних та інших заходах, спрямованих на формування позитивного іміджу   міста в Україні та за кордоном.

Логотип - будь-яка комбінація буквено-графічних зображень, утворених поєднанням символів, літер, абстрактних варіацій різних комбінацій кольорів, форм і структур, яка здатна передати унікальність міста та ідентифікувати його серед інших;   постійний графічний, образотворчий або об'ємний знак,  комбінований із зображенням, літерами, цифрами або без них.

 

Слоган (девіз, рекламне гасло) - лаконічна, влучна, ефектна фраза, що закріплює позитивний образ Володимира-Волинського та   формує його привабливий імідж.

Логотип та слоган є представницькими символами і не замінюють офіційну  територіальну символіку міста (герб, прапор, гімн).

Запрошуємо всіх охочих, незалежно від віку та місця проживання, взяти участь у конкурсі та долучитись до створення логотипу і слогану Володимира-Волинського!

Запропоновані роботи мають бути оригінальними, сучасними, лаконічними, а також відповідати темі історії та архітектури міста, символіка – загальною і легкозрозумілою для представлення на ярмарках, виставках, у публікаціях, культурних заходах в рамках святкування

До участі в конкурсі приймаються роботи, подані особисто, надіслані на поштову адресу:  44700, м. Володимир-Волинський,  вул. Ковельська, 29,     (відділ культури і туризму Володимир-Волинської міської ради) або  електронну адресу kult@volodymyrrada.gov.ua,

 a.shockiy@volodymyrrada.gov.ua до 31 травня  2016 року включно. 

Положення про проведення конкурсу з визначення

логотипу та слогану  міста Володимира-Волинського

 

1. Загальні положення

1.1. Положення про конкурс з визначення логотипу та слогану  міста Володимира-Волинського (далі - Конкурс) визначає єдині вимоги щодо визначення  логотипу та слогану   міста.

1.2 Логотип - будь-яка комбінація буквено-графічних зображень, утворених поєднанням символів, літер, абстрактних варіацій різних комбінацій кольорів, форм і структур, яка здатна передати унікальність міста та ідентифікувати його серед інших; постійний графічний, образотворчий або об'ємний знак,   комбінований із зображенням, літерами, цифрами або без них.

 Слоган (девіз, рекламне гасло) - лаконічна, влучна, ефектна фраза, що       закріплює позитивний образ Володимира-Волинського та формує його привабливий імідж.

1.3. Логотип та слоган є представницькими символами і не замінюють офіційну  територіальну символіку міста (герб, прапор, гімн).

1.4. Логотип та слоган використовуватимуться у рекламних, промоційних та  

інших цілях, зокрема:

  - на подарунково-сувенірній, інформаційно-рекламній продукції,

  - на дороговказах та інших предметах знакування об’єктів туристичної   

    інфраструктури;

- під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів,  

 парадів, ярмарок, виставок) на місцевому, національному та міжнародному     рівнях.

2. Мета і завдання Конкурсу

2.1. Конкурс проводиться з метою створення та визначення найкращого логотипу та слогану міста Володимира-Волинського, який буде використаний в рекламних, промоційних та інших заходах, спрямованих на формування позитивного іміджу   міста в Україні та за кордоном.

2.2. Завдання конкурсу – сформування логотипу (графічного зображення) міста Володимира-Волинського  та вербального компоненту (слогану).

3. Умови та порядок проведення Конкурсу

3.1. Організаційно-технічне забезпечення Конкурсу здійснює виконавчий   

  комітет Володимир-Волинської  міської ради.

  3.2. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його

  результатів,  розпорядженням міського голови утворюється та

  затверджується персональний    та кількісний склад організаційного

  комітету з підготовки та проведення    Конкурсу (далі - Організаційний

  комітет).

3.2. Основною формою роботи Організаційного комітету є засідання.

3.3. Засідання Організаційного комітету є легітимним, якщо на ньому

присутні не менш як дві третини від його складу.

3.4. Рішення Організаційного комітету приймається більшістю від присутніх    членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів,   

головуючий має право вирішального голосу.

3.5. Члени Організаційного комітету:

  - беруть участь у розгляді, обговоренні та зіставленні конкурсних  

    пропозицій, забезпечують прийняття рішення про визначення  

    переможця Конкурсу;

  - мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на  

    Конкурс, а  також на відображення своєї окремої думки у протоколі

    засідання;

 - мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає  

    вимогам та суперечить основним засадам і принципам громади міста

    Володимира-Волинського;

  - зобов’язані дотримуватися норм законодавства, об’єктивно та

     неупереджено    розглядати конкурсні пропозиції;

  - мають право залучати до роботи  експертів відповідного профілю.

3.6. У Конкурсі можуть взяти участь як фізичні, так і юридичні особи.

3.7. Участь у конкурсі безкоштовна.

3.8. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають   

елементи візуальної ідентифікації міста – логотип та слоган. 

3.9. До конкурсних робіт обов’язково додається конверт або надсилається  

текстовий  файл з відомостями про автора, що включають: прізвище,

ім’я, по батькові, вік,    місце роботи (навчання), місце проживання,

контактні телефони та електронна адреса.

3.10. Конкурсні роботи надсилаються або подаються на розгляд в  

друкованому   вигляді за адресою: 44700, м. Володимир-Волинський,  

вул. Ковельська, 29,     (відділ культури і туризму Володимир-Волинської

міської ради) або в електронному вигляді -  kult@volodymyrrada.gov.ua

                                                                            - a.shockiy@volodymyrrada.gov.ua

3.11. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

3.12. Кінцевий термін подання конкурсних робіт на участь у Конкурсі –

31 травня  2016 року. Організаційний комітет залишає за собою право

продовжити строки на подання конкурсних робіт.

3.13. Організаційний комітет не несе відповідальності за несвоєчасне

надходження,   втрату чи пошкодження заявки.

3.14. Конкурс проводиться у три етапи (з 1 червня по 30 червня 2016р.). 

         Перший етап -  відбір  членами оргкомітету до десяти  кращих 

         конкурсних робіт фіналістів.

        Другий етап - громадська оцінка жителями міста   конкурсних робіт,

        відібраних на першому етапі.

        Третій етап - визначення членами оргкомітету переможця Конкурсу.

3.15. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно, не відповідатимуть

умовам Конкурсу або оформлені з порушенням встановлених правил,

до участі у  Конкурсі не допускаються.

3.16. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і нерецензуються.

3.17. Проведення Конкурсу супроводжується інформаційною кампанією за

участю  засобів масової інформації з метою об’єктивного, відкритого  

доступу до  інформації про Конкурс та його безпосередньоговідстеження громадськістю.

3.19. Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників  

з Положенням про конкурс.

4. Технічні вимоги до конкурсних робіт:

4.1. Логотип повинен бути унікальним, лаконічним та передавати ключову  

характеристику міста Володимира-Волинського, ідентифікувати його в

інформаційному просторі на регіональному, національному таміжнародному рівнях,

формувати позитивний  імідж міста при проведенні публічних заходів, виставок, фестивалів  тощо.

4.2  Невідємною його частиною є слоган, який повинен бути виконаний на 

двох мовах (українська та англійська).

4.3. Логотип повинен бути:

-  максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаженнязайвою   

   інформацією;

- естетично привабливим як в кольоровому (художньому), так і чорно-

  білому (графічному) виконанні;

- придатним для використання та нанесення на різноманітних предметах,

  матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції

  (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відеоматеріалах, 

  вивісках, веб-ресурсах тощо;

- відповідати технологічним вимогам (збереження можливості читання

  при змінах розміру);

- поєднуватись разом з офіційною символікою міста.

4.4. Зміст логотипу повинен мати письмове обґрунтування у паперовому або  електронному вигляді.

 

 

6. Нагородження переможця Конкурсу

 

6.1. Після прийняття рішення міською радою про затвердження логотипу та слогану міста Володимира-Волинського, переможець Конкурсу нагороджується грошовою премією у сумі 2000 (дві тисячі) гривень.

6.2. Після оголошення переможця Конкурсу, робота та інформація про її  

автора опубліковується в засобах масової інформації.

6.3. Після виплати винагороди автору, робота стає власністю територіальної громади міста Володимира-Волинського.

6.4. Право щодо логотипу та слогану автора-переможця Конкурсу передається територіальній громаді міста Володимира-Волинського у встановленому законодавством порядку. 

 

 

 

Відділ культури і туризму виконавчого комітету
Володимир-Волинської міської ради
44700, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 29
тел. (факс) +38 (03342) 22596, 23568
e-mail: kult@volodymyrrada.gov.ua